Jídelníček z 22. 8.

23. srpna 2015 v 12:22 | Casey |  Zápisník
Pořád je pro mě hrozně zvláštní najet na blog.cz a cvaknout na "nový článek". Prožívám u toho hrozný deja vu, že se mi to zdá až neskutečný. Úplně se mi vrací ty pocity, které jsem měla před 2-3 lety. Tehdy bylo vše jinak...ale o tom zase jindy :)

What are your eating habits telling people about you? http://www.onesteptoweightloss.com/shakeology-results #ShakeologyResults

Jídelníček:

*Před během: 1/2 protein bar (čokoládová od myprotein)♥ - 118kcal - 4,2g T, 11,4g S, 7,5g B
Snídaně: ovesná kaše - 60g ovesných vloček + 130g vodní meloun
Oběd: "maglajs" - vařená kapusta s bramborami, vepřovým kolenem (libový maso), mrkví
Svačina: odtučněný tvaroh (150g), jogurt 2,5% (50g), slunečnicová semínka (15g), vločky (20g), okurka
Večeře: grilovaný losovitý pstruh (180g) + rajčátka + žitný chléb (80g)
Celkem: 1900kcal - 60g T, 190g S, 138g B (+-)
Pohyb: skoro hodinka běhu, hodina a půl brusle

*Rozhodla jsem se zkusit cardio na lačno...docela jsem o tom četla dobrý reference a i pár článků na aktin.cz (např. tento). Ale přece jen jsem nechtěla jít úplně na prázdno, tak jsem si dala asi 3/4 hodiny před tím tu tyčinku, která těch sachrů nemá moc :) a musím říct, že se mi běželo překvapivě dobře. Akorát jsem trochu neodhadla vzdálenost a přetáhla z 45minut na 58, což už není úplně dobrý (začíná docházet ke katabolismu).

Zatím se mějte pěkně, ozvu se ještě asi večer s dnešním jídelníčkem :)

Casey
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Lů | Web | 23. srpna 2015 v 12:46 | Reagovat

Skvělý jídelníček a pohyb! Jedna z mála, která na blogu hubne zdravě... taky jsem ráda, když narazím na takové holky! :)
Taky jsem četla hodně pozitivních ohlasů na běhání na lačno, ale když jsem šla tak já, málem jsem se složila. Asi je opravdu lepší si alespoň něco malýho dát, jako jsi to udělala ty. :)

Jinak děkuji moc. Já sice "nespřáteluji", moc často nepřispívám a tak... a nenavštěvuji ani blogy každý den, na to nemám moc času... :) Ale mám vypsané v blogu oblíbené blogy (jako v podstatě je to skoro to samý, ale co :D :D), tak já si tě tam zapíšu, tvůj blog mě zaujal... a hlavně se mi líbí, že jíš zdravě a sportuješ! :)

2 Lů | Web | 23. srpna 2015 v 14:36 | Reagovat

No, to souhlasím. :D Teoreticky toho vím o zdravém stravování, zdravém hubnutí atd. hodně... ale převést to do praxe dá vážně zabrat. :D Ale myslím, že je tu i mnoho lidí, kteří neví moc ani o té teorii a třeba by jim to mohlo pomoct. :))
Otravný to není, neboj. :D To znám, taky to mám radši vypsaný v menu, pak mám jistotu, že nebudu muset žádný blog zpětně hledat. :)
Ale zase lepší 2x týdně, než vůbec. Holt práce a povinnosti musí být na prvním místě... a někdy to jinak nejde. :)

3 Miriam Miriam | Web | 26. srpna 2015 v 14:09 | Reagovat

Jídelníček je super. Myslím,že je dobré jíst při hubnutí hodně ryb. Jsou fakt hodně zdravé. Bohužel já je nejím vůbec. Nemám je ráda ;D

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama